KERJA SAMBILAN

BERMINAT UTK BUAT KERJA SAMBILAN?
SILA KLIK DI SINI....>
http://formulaluarbiasa.com/recommends/AZLIN-HASHIM







Thursday, October 30, 2008

Aku Rindu Kem Chamang...

Mlm td tepat jam 2.00 pg aku terbangun dr tidur... Ada meseg masuk, dr Cikgu Rahim ( KJ).. mula2 aku pelik gak, ye lah kul 2 pagi, tak tidur ke cikgu nih? aku baca gak lah msg dia, meseg tu tulis cam ni.. "Chamang telah menganugerahi ramai sahabat yg sejati pd ku.. & di pg yg hening ini aku panjatkan doa padamu ya Rabbi, bahagiakanlah mereka walau dimana sekalipun mereka berada. Amin!" hati aku btl2 tersentuh.. lepas tu lgsung tak blh tidur. Ya! aku rindukan kem Chamang!


2 hari lepas aku ke Kem Karisma, saja singgah nak melawat kem
org.. Operator kem kat situ offer aku keje sbgai kerani dia, aku senyum jek... hati aku tetap di kem Chamang.

Chamang menjerit!!! nantikan daku di pintu pagar!!!!!

11 comments:

Super Nia Hana said...

wahhhhh
2pagi
pastu takleh tido
kalo watashi confirm migrain
eheheheh

sahabat sejati mmg susah dicari kan azlin?

Unknown said...

semasa kat PJKN semalam - ada 2 pelatih PLKN ( dari chmang ) - sedih bila dengar cerita kem tutup....tapi paling bestnya kita masih ada kawan......

nurdaniella said...

naper tak nak terima offer kerja kat kem karisma tu?? at least, leh gak lepaskan rindu kat kem chamang.. bak kata pepatah, tak de rotan, akar pun pun berguna juga..

azlin hashim said...

watashi > Migrain? betul kata awak watashi, sahabat sejati payah nya nak cari..

Cikgu Jinggo > Mmg sedih cikgu, persahabatan kami betul2 tergugat dgn berita penutupan kem, tp apa kan daya.. dah dpt perintah dr mahkamah.. teruskan jugak. yg pntig kwn2 sentiasa ada. kenangan tu jek lah jd pengubat rindu.

Nurdaniella > bukan tak nak kak, tp mcm2 Lin kena fikir dulu, ada sebabnya.. thanks ek!

K.O.N.T.R.A. K.I.R.I. said...

kem chamang nih kema apa ya?

azlin hashim said...

Benjamin > Kem Chamang ni Kem Program Latihan Khidmat Negara, utk bdk lepasan SPM selama 3 bulan.

Mak Su said...

huhuhu, best ker plkn tu?

naz ilyn said...

Salam..
tempat jatuh dikenang-kenang
tempat bermain terbayang-bayang
kalau di situ banyak kenangan
simpan dihati dilupa jangan

p/s: sesuatu yang indah dan manis selalu menjadi ingatan.

unrestmind said...

hye salam...i jeles la tgk2 bdk2 skang dpt msk plkn...time i dulu xde pn..kerajaan x trpk lg agaknye..walhal singapore dh lame ade ..k la.u tk cre k...slmt brhujung mggu...bubye

Unknown said...

Hemm kem,

di kemlah selalunya uncle menjadi bapa yang garang. hee... hee.. berlakun jer tu...

tapi uncle terpaksa sebab peserta bilia kita terlalu degil ranggi. tidak berdisiplin kalau tak didisiplinkan. kebanyakannya nampak kelibat uncle pun dia orang sudah kecut perut, menggelabah.

bila kursus tamat tu sedih juga, mereka datang peluk dan mohon diberkati... macam anak kita!

azlin hashim said...

mak su > best sgt2..

Naz ilyn > Betul kata akak, sedihnya rasa.

Unrestmind > Kalau berminat, apply lah jd Jurulatih PLKN.

mountdweller > Uncle, garang lah bagus, bdk2 tak pijak kepala. malas majlis penutup mmg sedih. smpi skrg masih terasa.