KERJA SAMBILAN

BERMINAT UTK BUAT KERJA SAMBILAN?
SILA KLIK DI SINI....>
http://formulaluarbiasa.com/recommends/AZLIN-HASHIM







Sunday, October 5, 2008

Habis Kereta Aku...

Hari Raya ke-2 ari tue, kami semua beraya di Batu Pahat, Muar & Kluang... tp ntah macam mana ntah mase aku nak pusingkan kereta, aku terlanggar batu kot, ntah batu belah batu bertangkup pun aku tak sure ar, kat depan tu ada bukit sket aku tak nampak... yg aku tau jer kete aku dah bercalar, huh alahai... termenung aku sekejap.. nak tgk? nie.... tp tak ada ar teruk sgt..

5 comments:

Bro Framestone said...

mesti kamu terlngar batu pahat kot...tue yg terpahat calar kat kete tue

Anonymous said...

ha'ah la, kenangan di batu pahat, tak dapat bwk balik batu & pahat, kereta dah kena pahat pun tak kisahlah belibuy...

Anonymous said...

Biasalah kalo lnggar2 tu....Ada langgar lari, ada langgar pantang larang, pendek kata, tak langgar tak best....hehehehe

Kita penah kena langgar teksi. Sampai patah bumper keta kita. Dia yg langgar kita, kita plak di hamunnye. Sakit ati tak???Tapi entah kenapa hari tu kita di kurniakan sifat kesabaran yg amat menebal. So kita bersabarlah. Ahakss.

nurdaniella said...

ala, sikit jer tu.. kete akak kena langgar ngan lori lak tu.. gebeh la bumper belakang tu.. nasib baik tak langgar kereta depan pulak.. ishh.. ishh.. rasa nak cubit2 jer pak cik driver tu.. boleh pulak tak nampak lampu tu dah merah.. geram sungguh..

Darling Pya said...

lin...
Selamat ari raya
maaf zahir & batin ek