KERJA SAMBILAN

BERMINAT UTK BUAT KERJA SAMBILAN?
SILA KLIK DI SINI....>
http://formulaluarbiasa.com/recommends/AZLIN-HASHIM







Friday, October 24, 2008

Rupa Bentuk Bayi Di Dalam Gambar

Kowrang nampak tak apa yg aku nampak? cuba perhati kan gmbr ni betul2, gambar ni di ambil dr sg.melayu.com.

Allah itu Maha Besar dan Maha Agung. Sesungguhnya akal manusia yang waras amat sukar menerima hakikat bahawa alam dijadikan dengan begitu indah, luas, dikawal, diatur dan ditadbir oleh Allah s.w.t. semata-mata untuk menyempurnakan kehidupan manusia.

Keajaiban yang dapat dilihat dari ciptaan semulajadi ini ialah kewujudan gambaran seorang bayi yang berada dalam kandungan seorang ibu. Jika diperhatikan seorang bayi yang sempurna dalam kandungan ibu jelas dapat dilihat. Jika dilihat bemula dari kanan ia merupakan sepasang kaki bayi seterusnya ke kiri adalah kepala dan sehinggalah muka atau wajah bayi tersebut.

Justeru itu penciptaan alam dan manusia mesti mempunyai matlamat yang utama. Jika tidak, sia-sialah Allah s.w.t. menjadikannya. Sedangkan Allah s.w.t yang bersifat Maha Sempurna tidak akan manjadikan sesuatu yang sia-sia.

6 comments:

JINGGO said...

Masyallah lin - satu lagi kebesaranNya yg semakin hari semakin kita nafikan.saya copy gambar tu lin....semuga hari ini lebih baik dari semalam....

azlin hashim said...

Cikgu Jinggo > Betullah, ada 1001 rahsia dlm bumi nie, kita jek tak tahu. Tak pe, Copy lah..

arryani said...

Macam pernah lihat gambar ni...Tapi, dimana ya?

nurdaniella said...

salah satu dari berjuta2 tanda kebesaran Yang Maha Kuasa..

su said...

ye lahhh.......baru nampak! trus akak send msj ni...huhuhu


Subhanallah...

azlin hashim said...

Su > napa, sebelum ni tak nampak ek gmbr tu? mula2 lin pun tak nmpk, tp 1 jek caranya, jarakkan sikit bdn dr komputer, Insya Allah bleh nampak dgn jelas..