KERJA SAMBILAN

BERMINAT UTK BUAT KERJA SAMBILAN?
SILA KLIK DI SINI....>
http://formulaluarbiasa.com/recommends/AZLIN-HASHIM







Saturday, September 20, 2008

Perginya Seorang Umat...

Petang semalam aku, emak dan nenek sempat melawat kubur arwah Atuk yang meninggal pd tahun 2000..
Walaupun takut tp jiwa aku tenang melihat deretan kubur yg di dalamnya telah bersemadi jasad2 yg tak ku kenal... Hati aku begitu sayu dan dipagari dgn seribu keinsafan yg bukan sedikit...
Semasa melalui byk2 kubur yg ada kat situ, tiba2 mata aku terpandangkan satu pusara yg masih baru... cantik! aku pergi ke kubur tu.. tp terperanjatnya aku bila aku terpandangkan nama yg tertulis kat batu nisan tu... Ya Allah!
Sungguh! mmg aku tak percaya.. berlari aku dptkan mak.. Sebenarnya kubur tu adalah milik Aswira Seran... w/pun tak mengenali arwah secara peribadi tp aku kenal siapa dia... lbih memeranjatkan aku tarikh kematian arwah sama dgn birthday aku.. 21 Mac 2008...( dia sahut seruan IIlahi..) knp aku tak tahu? ssb ms tu aku berada di luar kwsn...

Semoga mereka yg telah pergi ditempatkan di kalangn org2 yg beriman dan dijauhkan dr azab api neraka... Amin..

Al-Fatihah...
p/s: Gambar di atas sekadar hiasan..

3 comments:

Bro Framestone said...

siapakah insan itu

Bro Framestone said...

saya bukan pakar bab2 sejarah n geography

p/s- lyn la entry pasl WaKenaBeb tue...awat xde cbox ke shoutmix ke kat sinie

azlin hashim said...

Oklah belibuy, jap g sy letak k..