KERJA SAMBILAN

BERMINAT UTK BUAT KERJA SAMBILAN?
SILA KLIK DI SINI....>
http://formulaluarbiasa.com/recommends/AZLIN-HASHIM







Friday, September 12, 2008

BOSS...

Boss berkata kepada Secretary : Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya. Secretary menelefon Suaminya : Untuk seminggu boss saya dan saya akan outstation, awak pandai2 jaga diri nanti...

Suami menelefon Buah Hatinya : Isteri saya akan outstation selama seminggu, jadi mari kita habiskan masa bersama-sama.

Buah Hati menelefon Murid tuisyennya : Saya kena bekerja selama seminggu, jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen...
Murid tuisyen tersebut menelefon Atuknya : Atuk, untuk seminggu saya takde kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan masa bersama...

Atuk (the 1st boss) menelefon Secretary : Minggu ni saya nak abiskan masa bersama cucu saya.. Batalkan outstation tuh...
Secretary menelefon Suaminya : Minggu ni boss saya ade kerja, kami dah membatalkan outstation tu...
Suami menelefon Buah Hatinya : Kita tak dapat nak habiskan masa bersama untuk minggu ni, isteri saya dah membatalkan outstationnya..

Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya : Minggu ni kelas tuisyen mcm biase.
Murid Tuisyen menelefon Atuknya : Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kena pergi kelas tuisyen. Sori, saya tak boleh temankan atuk.
Atuk menelefon Secretary : Jangan risau, minggu ni kita outstation. Jadi uruskan semuanya..

17 comments:

Bro Framestone said...

ish pe nk jadi pada dunia nie ek...huhuhu

out of topic--> ada je..xhilang man2 pun..bz sikit dgn assigment..

azlin hashim said...

Oh... awak study ke belibuy?

winter sonata said...

salam lin... slmt berpuasa... slmt hari raya, minta maaf atas sgla kesalahan yg lepas.. i will always remember you.. forever & ever, you are special in my heart..

azlin hashim said...

Siapa awak ni Winter Sonata????

winter sonata said...

Betul ke lin dah tak kenal saya lagi? bukan lupa tp xingat..

azlin hashim said...

Jgn main2 lah!

Bro Framestone said...

peh ade yg main2 kat sinie ek

Anonymous said...

huuhu, member kut

azlin hashim said...

tu lah pasal belibuy & pokcu..

Bro Framestone said...

jgn la bersedih pulak...lin cube ingat balik...kot2 terlupa sesuatu ke...

p/s- jgn main2 kat sinie...jom main2 kat taman permainan...de byk permainan untuk 12tahun ke atas (time xde org la..klu x kne marah--masa kecik xdpt nk men..so tgu time besar la)

azlin hashim said...

WINTER SONATA, kalau betul awak kwn sy, siapa awak? apasal sy nak benci plak? JODOH? apa ni?
btl kata belibuy, sini bkan tmpat permainan awak..

winter sonata said...

Jika semua HARTA adalah RACUN maka ZAKATlah penawarnya, jika seluruh UMUR adalah DOSA maka TAQWA & TAUBAT ubatnya, jika semua BULAN adalah NODA, maka RAMADHANLAH pemutihnya..
menjelang bulan suci tiba, mohon dibukakan pintu maaf atas segala kesilapan yg lalu. Selamat berpuasa lin..

Sayang sy pd awak tak pernah padam.. cinta sy krn Allah..

"S"

azlin hashim said...

WINTER SONATA!!!! hrp awak baca p/s ni..
sy dah penat lah.. tlg pergi dan jgn kacau sy lg!!!
kalau awak still ganggu sy, sy akan delete blog ni!!

minta maaflah, ini yg terbaik..

winter sonata said...

Ok fine! I hope u happy always!

Bro Framestone said...

out of topik sikit--> sape yg terkenakan kamu nie...huhuh xtau la cam mane lesh sepontan ckp cam tue

azlin hashim said...

bukan nak kenakan sy belibuy, but sy dpt agak sape "dia"... cukup2 lah..

Bro Framestone said...

kite sembang pasl topik kat blog kite yg kamu komen la..sebab tu ekite buh "out of topic" kat sinie