KERJA SAMBILAN

BERMINAT UTK BUAT KERJA SAMBILAN?
SILA KLIK DI SINI....>
http://formulaluarbiasa.com/recommends/AZLIN-HASHIM







Wednesday, March 10, 2010

Salam Sayang Utk Warga De'Bana


Kump 1 Siri 7/2010. Setiap kumpulan pelatih2 ni akan siapkan 1 bendera melambangkan semangat kompeni msg2. Bendera yg warna merah ni mewakili Kompeni ALPHA, Biru BRAVO, Kuning CHARLIE (co aku) & Hijau DELTA. D'org kena jaga Bendera ni baik2 mcm jaga diri sendiri. Kalau boleh masuk tandas pun kena bwk. Masa buat present ttg bendera ni, setiap pelatih juga kena buat (KKJ) Kontrak Kota Janji. Apa matlamat, Visi & Misi, Objektif, dan apa sahaja yg mereka sendiri ciptakan perjanjian kpd kami. Kalau mereka langgar sendiri janji yg mereka dah buat pd kami, tindakan akan diambil. (pakai full loreng mlm2 & kawad ke blkg pusing...) hehe........
* BUKAN KERJA AKU!!!! AKU TAK SUKA DENDA BUDAK!!!!
Lg 1, kalau bendera ni kena rampas... lebih2 lg oleh Komandan Kem... nasib kowrang lah... kena buat peminangan tau nak dpt balik. Sediakan hantaran.. mmg penat! aku pernah rasa kump2 yg lepas. Dah lah demerit kena potong!

Sbb tu lah kalau diperhatikan bendera kompeni DELTA tak ada dlm entry ni. sbb d'org takut aku rampas bendera d'org. padahal aku nak amik gmbr jek...


Salam Alam Maya, Salam 1 Malaysia, Salam Kasih Sayang, Salam Muhibbah & Salam 1 De'Bana kepada semua. sebut pasal salam ni, aku teringat pada bekas pelatih PLKN Kump 1 Siri 7/2010 yg baru tamat latihan 10 Feb 2010. Sri Raam nama dia.... (yg paling tinggi pegang bendera) Orgnya ramah & berbudi bahasa... Sebijik macam Karam Singh Walia. Dia punya bahasa mmg aku tabiklah... Aduh!!! rindu pulak aku pada bdk ni. Kalau jumpa aku jek dr jauh dah tersenyum... tak pernah lupa wish selamat pg, atau ptg & mlm pd aku.


Kanan sekali PENGHULU bg Kump 1 ni. Nama dia Christopher Lim. 2 org dr kiri IC Skuad co Charlie ( Amer Fikri & Natasya Amira) Tahniah tasya dpt jd Pelatih Wirawati Terbaik!!


2 dr kanan IC Skuad co Delta ( Wira Firdaus & Wirawati Amarah).



2 org kanan sekali IC Skuad co Alpha! nama dia ( wira Chin & Sherly)... utk Chin thanks sbb u baik dgn I...

1 comment:

Unknown said...

huhu...cikgu lin masuk hutan tak ingat nak balik tengok kita!