KERJA SAMBILAN

BERMINAT UTK BUAT KERJA SAMBILAN?
SILA KLIK DI SINI....>
http://formulaluarbiasa.com/recommends/AZLIN-HASHIM







Monday, November 30, 2009

Apa-Apa Jelahhhh

Hari ni aku resah..
Gelisah...
Tak tentu arah..
mcm2 yg aku duk fikir sepanjang hari ni..
Bukan takat hari ni, tp semalam lg...
Ahhh!!!! dah banyak hari lah....

Gila ke aku?
tak lah!!!! mana ada...
"dia" yang tak betul...
dtg secara tiba2...
Dari planet mana ko nih?
Blaaahhhh lahhhh!!!!!!!

Sbb "dia" aku tak dpt sambung blaja tau!!!
Kat Australia tuh!!!
Bengong....!!!!
Sakit hati aku...

Dia kata.........................
Tapi? ada aku kisah?

Sbb "dia" aku tanamkan rasa benci dlm hati...
Bukan sikit tau!!!!
Tapi berguni-guni...
Lebih byk dari lori pasir...
Ahh!!!! lantaklah.... Dia peduli apa????

Ini bukan sajak lah wei...
Aku tension nih...
Lantak lah aku nak tulis ape pun...
Yg ko baca sapa suruh?

yang pasti aku benci DIAAAAAAA!!!!!!!!

8 comments:

hisham said...

salam aidiladha...lame x jnguk blog u nie..sht x??..jgnla mrh2..epi sokmo k...k la ,tk cre

Mak Su said...

potong jer dia dari hatimu
potong jer dia dari hatimu
potong
potong

Super Nia Hana said...

siapa DIA?

ONE ZABA said...

aikk....dah la setahun lima nam kali je muncul. sesekali muncul marah-marah lak tu. apo kono eh lin!!!

naz ilyn said...

salam.... lama tak jumpa pekabar lin..??? ni pesal marah-marah ni... takpe luahkan marah mu itu...

Darling Pya said...

lin..
kabare??
rindu dgn lin...
jgn benci sgt lin,nanti takut bertukar jd sayang

azlin hashim said...

Hai Hisham > salam aidiladha walaupun agak terlambat sy ucap... hehe... thanks ya!

Mak Su > potong..potong..potong... Opss!!!! potong apa? hehe...

Super Hana > Siapa dia sebelum daku..

One Zaba > ala comelnya muka... nasib baik muncul.. kalau terus tenggelam sapa nak jawab tuh...? mcm kak ERISYA.. mana ntah dia..

azlin hashim said...

naz ilyn > salam... hai akak.. salam syg utk akak.. lin sihat kak..

@cu SaYaNg > Hai Acu... rindu kat awak,.. jd syg? oh tuhan!!! Tidakk...!!!!!!