KERJA SAMBILAN

BERMINAT UTK BUAT KERJA SAMBILAN?
SILA KLIK DI SINI....>
http://formulaluarbiasa.com/recommends/AZLIN-HASHIM







Tuesday, July 21, 2009

AKTIVITI KEM PLKN DE BANA

Salam Kasih Sayang & salam Ramadhan untuk semua rakan-rakan di alam maya. Lama betul saya tak up date blog nie... dah berhabuk pun... Jutaan maaf pada semua... kesibukkan kerja agak membataskan pergerakkan saya untuk terus aktif...

Tapi tak pe, saya cuba luangkan masa untuk kawan-kawan ok. Kat bawah ni Lin ada tampalkan beberapa keping gambar sepanjang KUMP 2 & 3 PLKN di Kem De Bana, Jempol. Kalau yang tak tahu apa aktiviti yang kami buat sepanjang tempoh 3 bulan tu, tgk lah gambar kat bawah nie. Harap2 ada lah yang berminat nak mendaftar kan diri sebagai pelatih untuk akan datang ea.. ataupun kalau ada yang berminat nak jadi Jurulatih macam Lin ke, apa salahnya... hehe...


Pertandingan sukan Air. Kayak, Rakit & macam2 lagi lah. Masa pertandingan ni, kompeni yang Lin jaga dapat tempat juara. Best giler masa tu. Yang pasti piala dalam tangan untuk company kami.



KEmbara Halangan.... Lin jaga kat tempat nie. Ramai yang jatuh. nak-nak wirawati ( pelatih perempuan). Jurulatih yang lain dah berbuih mulut cakap, kalau termasuk dalam kolam tu, mata akan di potong, tapi terjatuh gak diorang nie. eiii.. dah lah mandi air katak.




Masa nie kami ada Program Khidmat Komuniti, tapi kali ni kami buat dalam kem jer.. Kat luar ada H1N1. Bahaya!!!





Kali ni baru dapat keluar. Suka sgt d'org. dah lah dapat jumpa adik2 tadika yang comel tuh.









Lepas ni bolehlah jadi Bomba & Polis pulak eh...


























Ok, dah habis pun. Sebenarnya banyak lg gambar dan aktiviti yang kami buat. Derma darah, persemabahan, sketsa, tawa dan air mata... makan bersama,,, byk lagi la. tapi setakat ni dulu lah eh yang Lin boleh bagi, sampai jumpa lagi. Kepada bekas2 pelatih KUmp 2 & 3, jaga diri hiasi peribadi... Cikgu Lin sayang kowrang... MUahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

7 comments:

Unrestmind said...

hye salam lin...syoknye tgk pic2 ni...kmpunan sy ...mase sy dlu xde plkn...sian kt sy kn...k al tk cre k,bubye

Shifu67 said...

Selamat Hari Raya.... jom makan tart nanas...

June said...

cikgu lin!!!!!!!!! rindu laa kat mse plkn!! ^^

Puvana Dharshini said...

cikgu lin...i rindu u all so much!! plz send salam i kat semua cikgu company bravo kay!!! plz...
muaxx <3

h2o said...

salam..haha..sy 1st batch d kem de bana jempol..tym 2 xbyk lg yg bole guna..tp ttp bes..miss dat ol memories very much..

we_mad-anih said...

de bana penoh kenangan.ho3

apai said...

askum
hye cgu lin kecil
egat apai g x?
apai nak ucakan ribuan trima kasih pada kem de bana kerana sudi menerimah apai kat kem tu
kangan kat kem tu x akan apai lupa kan
pertama kali aku di plkn